Hogyan dolgozunk?

INTÉZZE INGATLANÜGYLETEIT BIZTONSÁGOSAN, KÉNYELMESEN, KÖLTSÉGHATÉKONYAN!

Homnex

Hogyan dolgozunk?

A MENNYISÉGI HELYETT A legmagasabb minőségű szolgáltatás nyújtásÁRA TÖREKSZÜNK, EZÉRT egy időben legfeljebb 8-10 INGATLAN ÉRTÉKESÍTÉSÉT TUDJUK VÁLLALNI.

 

HA ÉRTÉKESÍTENI SZERETNÉ INGATLANÁT

HOMNEX ELADÁSI MEGBÍZÁSOK ESETÉN

Amennyiben a legmagasabb piaci áron, a legkedvezőbb feltételekkel szeretné értékesíteni ingatlanát, az első lépést Önnek kell megtennie, a továbbiakban már ott leszünk Ön mellett.

1./ Hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-30-992-6075 telefonszámon, vagy küldjön üzenetet az info@homnex.hu e-mail címre, ezt a KAPCSOLAT menüben található elektronikus űrlap kitöltésével is megteheti.

2./ Szakértőnk késedelem nélkül felveszi Önnel a kapcsolatot, elsősorban telefonon és készségesen válaszol a további kérdéseire. Amennyiben a szakértőnk által elmondottakat szimpatikusnak találja, időpontot egyeztetnek egy személyes konzultációra, amely az eladni kívánt ingatlanban történik. Kollégánk további kérdéseket tesz fel az ingatlannal kapcsolatban, hogy a személyes találkozóra minél jobban fel tudjon készülni.

3./ A személyes konzultáció általában egy rövid beszélgetést követően az ingatlan felmérésével kezdődik. Ezután kollégánkkal együttesen részletesen elemzik a környéken hirdetett hasonló paraméterekkel rendelkező ingatlanokat, amelyek az eladás folyamata során az Ön ingatlanának a legnagyobb konkurensei lehetnek. Kollégánk a piaci viszonyok figyelembevételével, az ingatlan fontos jellemzői alapján segít Önnek meghatározni az optimális kínálati árat. Ingatlanbefektetőként tapasztalatból tudjuk, hogy az ingatlan eladásnak ez a legnehezebb része, azonban ezen múlik leginkább a tranzakciónk sikere. Ezt követően szakértőnk segítségével kiválaszthatja a megfelelő szolgáltatási csomagunkat, amelyet részletesen átbeszélnek. A személyes konzultáció végeztével Ön dönthet úgy, hogy nem kívánja igénybe venni a szolgáltatásunkat, vagy választhat a szolgáltatási csomagjaink közül, ekkor a folyamat a megbízási szerződés megkötésével folytatódik.

4./ A megbízási szerződés megkötését követően szakértő csapatunkkal kidolgozzuk a megfelelő értékesítési stratégiát. Közben segítünk Önnek beszerezni a szükséges okmányokat, illetve felkészíteni az ingatlant a fotózáshoz és az egyéb média anyagok elkészítéséhez. Ehhez kollégánk részletes tanácsadást nyújt.

5./ Az Ön által választott szolgáltatási csomagunkban, valamint a kidolgozott értékesítési stratégiában foglaltaknak megfelelően elkészítjük, illetve elkészíttetjük az ingatlan hirdetéséhez szükséges média anyagokat (különösen: fényképek, alaprajzok, virtuális séta, videó, drónos felvételek), majd ezek felhasználásával szakértőink megszerkesztik a szükséges promóciós anyagokat (különösen: hirdetések, szórólapok, plakátok, reklámtáblák, molinók).

6./ Az Ön által választott szolgáltatási csomag függvényében az elkészült hirdetést a nyilvános hirdetési kampányt megelőzően feltölthetjük több, úgynevezett keresztértékesítési rendszerbe, ahol több száz partnerirodánk minden értékesítője értesítést kap, akinek van hasonló ingatlant kereső ügyfele. Ezzel párhuzamosan feltölthetjük a hirdetést különböző közösségi médiák zárt csoportjaiba is, illetve kiajánlhatjuk VIP ügyfeleink részére. Könnyen előfordulhat, hogy ingatlana még a nyilvános meghirdetést megelőzően értékesítésre kerül.

7./ Ha a 6. pontban foglaltaknak köszönhetően 48 órán belül nem érkezik vevő, az ingatlant nyilvánosan meghirdetjük a piacvezető internetes hirdetési portálon, valamint egyéb, az értékesítési stratégiában meghatározott felületeken.

8./ A hirdetésekre jelentkezőket az Ön igényei és szakmai szempontok alapján megszűrjük, az úgynevezett „ingatlanturistákat” kizárjuk, és csak a valóban komoly, potenciális vevő jelöltekkel folytatunk tárgyalást.

9./ Az ingatlant minden esetben személyesen, kizárólag előzetesen leinformált érdeklődőknek mutatjuk be, akik kitöltötték a megtekintési okmányt. 

10./ Koordináljuk a tárgyalásokat, valamint az áralkut. Azonosítjuk az ajánlattevő által alkalmazott tárgyalástechnikai fogásokat, és segítünk a megfelelő válasz kialakításában. Ezzel Ön nagy valószínűséggel jelentős összeget takaríthat meg.

11./  Segítünk a potenciális vevőnek az írásbeli vételi ajánlat elkészítésében, amelyet átadunk az Ön részére. A vételi ajánlat elfogadása esetén a felek közti hatállyal létrejön az adásvételi szerződés. 

12./ Erre vonatkozó külön megrendelése esetén partnerünk rövid határidővel, kedvezményesen elkészíti az ingatlan energetikai tanúsítványát.

13./ Amennyiben Ön a vételi ajánlatot elfogadja, kollégánk megküldi a vevő által választott ügyvédnek vagy közjegyzőnek a szükséges adatokat és dokumentumokat, majd koordinálja a szerződés egyeztetését és aláírását. A tulajdonátruházásra irányuló első szerződés (előszerződés) megkötésével egyidejűleg válik esedékessé a szolgáltatásunk díja, amelyről az általános szerződési feltételekben meghatározottak szerint számlát állítunk ki.

14./ Igény esetén pénzügyi szolgáltató partnerünk ingyenes, bankfüggetlen hitelügyintézést nyújt a vevő részére.

15./ Igény esetén kollégánk személyesen részt vesz az ingatlan birtokbaadásán, amelyhez biztosítjuk a birtokbaadási jegyzőkönyv formanyomtatványt is.

16./ A következő ingatlanügyletéig is bármikor hívhatja immár saját ingatlanosát.

HA INGATLAN VÁSÁRLÁSÁT TERVEZI

HOMNEX VÉTELI MEGBÍZÁS ESETÉN

Amennyiben a legjobb piaci áron, a legkedvezőbb feltételekkel szeretné megszerezni ingatlanát, az első lépést Önnek kell megtennie, az összes továbbinál már ott leszünk Ön mellett.

1./ Hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-30-992-6075 telefonszámon, vagy küldjön üzenetet az info@homnex.hu e-mail címre, ezt a KAPCSOLAT menüben található elektronikus űrlap kitöltésével is megteheti.

2./ Kollégánk késedelem nélkül felveszi Önnel a kapcsolatot, elsősorban telefonon és készségesen válaszol a további kérdéseire. Amennyiben a szakértőnk által elmondottakat szimpatikusnak találja, időpontot egyeztetnek egy személyes konzultációra, amely az irodánkban, vagy az Ön által megjelölt helyszínen történik. Kollégánk további kérdéseket tesz fel a keresett ingatlannal kapcsolatban, hogy a személyes találkozóra minél jobban fel tudjon készülni.

3./ A személyes konzultáció általában egy rövid beszélgetést követően az Ön keresési igényeinek pontosításával kezdődik. Ezután kollégánkkal együttesen részletesen elemzik a feltételeinek leginkább megfelelő, a piacon már meghirdetett ingatlanokat. Szakértőnk segítségével kiválaszthatja a megfelelő szolgáltatási csomagunkat, amelyet részletesen átbeszélnek. A személyes konzultáció végeztével Ön dönthet úgy, hogy nem kívánja igénybe venni a szolgáltatásunkat, vagy választhat a szolgáltatási csomagjaink közül, ekkor a folyamat a megbízási szerződés megkötésével folytatódik.

4./ A megbízási szerződés megkötését követően kiválasztják a már meghirdetett, a keresési igényének leginkább megfelelő ingatlanokat, majd a közös megtekintés érdekében kollégánk felveszi a kapcsolatot a tulajdonossal. Ezzel párhuzamosan szakértőnk megjeleníti keresési igényét az irodánk által használt keresztértékesítési rendszerekben, így számos ingatlaniroda ajánlatával bővülhet a megfelelő ingatlan megtalálásának lehetősége.

5./ Tapasztalatból tudjuk, hogy keresési igénye a folyamat során folyamatosan változik, ezért párhuzamosan Ön is keresheti a megfelelőnek vélt ingatlanokat, amelyek hirdetését elküldheti kollégánk részére. Irodánk akkor válik jogosulttá a megbízási díjra, ha a megvásárolt ingatlant legalább egy alkalommal kollégánkkal együtt tekintette meg.

6./ Az Ön által megfelelőnek vélt ingatlant Önnel együtt, személyesen tekintjük meg, melynek tényét Ön a megtekintési okmány aláírásával igazolja. Előzetesen kollégánk felkészíti Önt az ilyenkor fontos tudnivalókkal kapcsolatban. A megtekintést követően együttesen elemzik a tapasztaltakat.

7./ Koordináljuk az áralkut. Azonosítjuk az eladó által alkalmazott tárgyalástechnikai fogásokat, és segítünk a megfelelő válasz kialakításában. Ezzel általában jelentős összeget spórolhatunk meg Önnek.

8./ Az Ön által írásban tett vételi ajánlatot átadjuk az eladónak, vagy szakmai tanácsokkal látjuk el abban az esetben, ha az eladó megbízottja koordinálja a vételi ajánlat megtételét.

9./ Az eladó külön megrendelése esetén partnerünk rövid határidővel, kedvezményesen elkészíti az ingatlan energetikai tanúsítványát.

10./ Amennyiben az eladó a vételi ajánlatát elfogadja, kollégánk megküldi az Ön által választott ügyvédnek a szükséges adatokat és dokumentumokat, majd koordinálja a szerződés egyeztetését és aláírását. A tulajdonátruházásra irányuló első szerződés (előszerződés) megkötésével egyidejűleg, az ügyvédnél válik esedékessé a szolgáltatásunk díja, amelyről az általános szerződési feltételekben meghatározottak szerint számlát állítunk ki.

11./ Igény esetén pénzügyi szolgáltató partnerünk ingyenes, bankfüggetlen hitelügyintézést nyújt Önnek, így gyakran számos bank olyan kedvező ajánlatai közül is választhat, amelyek a lakossági ügyfelek számára más módon nem elérhetőek. Ezáltal egy nagyobb összegű kölcsön esetén a teljes futamidő alatt akár milliókat is spórolhat.

12./ Igény esetén kollégánk személyesen részt vesz az ingatlan birtokbaadásán, amelyhez biztosítjuk a birtokbaadási jegyzőkönyv formanyomtatványt is.

13./ A következő ingatlanügyletéig is bármikor hívhatja saját ingatlanosát.